Snart jul

ihopljuget 2008-12-23
Imorgon är det julafton, för er som inte vet. :p
Jag är kass på att uppdatera här, jag vet. Men ibland orkar man inte.

Idag är det iaf storstädning som står högst upp på schemat, och sen tänkte jag faktiskt ge mig ut i julruschen för att hitta något kul att ha på mig imorgon. Vågat, jag vet! :P

Men innan jag sätter igång så är det dags för en summering av 2008.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Japp, blev Sambo. :D 
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Tror det iaf. Mitt enda löfte var att se framåt
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jajemen. 1½ vän..
4. Dog någon som stod dig nära?
nej..
5. Vilka länder besökte du?
Sverige, och Danmark
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
en vit jul kanske, och en utlandsresa med baby
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
8 mars
8. Vad var din största framgång 2008?
Största framgången var nog att jag tog tag i mitt liv lite grann
9. Största misstaget?
Är för godtrogen, as always 
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
japp
11. Bästa köpet?
Alla juleklappar kanske. :P
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Cigaretter tyvärr..
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, min NIcke
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
den där skånska låten som bara Nicke vet..
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Hm, svårt satt säga. Har varit mkt lyckligare än tidigare, men ändå gått igenom väldigt jobbiga grejer.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit vara på stunden
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Oroat mig
18. Hur tillbringade du julen?
HAr ju inte tillbringat den än, men det kommer nog bli lika bra som alltid, med nära och kära
19. Blev du kär i år?
Absolut
20. Hur många one night stands?
For me to know, and for you to not find out. :P
21. Favoritprogram på TV?
Tro det elelr ej, men måste nog säga Gossip girl..
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Ja, tyvärr..
23. Bästa boken du läste i år?
Måste vara Millenniumtriologin
24. Största musikaliska upptäckten?
Guitar Hero kanske. :P
25. Något du önskade dig och fick?
Niklas :D
26. Något du önskade dig men inte fick?
Nja, vet faktiskt inte..
27. Årets bästa film?
Ohh, den dära roboten som jag nu inte kan komma på namnet på. Just love it
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Jobbade :S
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Absolut.
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Personlig. Kläningar och kalasbyxor framförallt.
31. Vad fick dig att må bra?
Kärleken, vännerna, solen och första snön. :D
32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Som alltid, Mr Johnny Depp
33. Vem saknade du?
LIsen, MIchelle och Collan,
34. De bästa nya människorna du träffade?
Nickes familj, Mattias på jobbet, egentligen alla, för alla har lärt mig något nytt.

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback