Tisdag

ihopljuget 2008-08-12
Ännu en dag har börjat.
Hmm.
Letar för fullt. Har nu skickat iväg fyra mail. Ska ringa två samtal om en stund. Ska bara ta mig ork till detta.

Ska även städa här hemma idag. Måste verkligen dammsugas. Ser för taskigt ut. Usch.

Dålig på att uppdatera, men det händer ju alldeles för lite i mitt liv, för att jag ska ha något kul att skriva om.

Hade dock en trevlig helg. Såg Juno i söndags. Oh my God, precis en Sanna film. Me Likeee.

Lördagen spenderades i sängen till kvart över 1, mysigt värre. Sen middag hos svärföräldrarna. Sen tillbaka in till stan, och hem till Nickes kompisar för förkrök, innan vi begav oss ner mot stan, för att möta alla Karl-Oskarfestglada människor. Riktigt trevlig dag faktiskt.
Söndagen var också en lång sovmorgon, sen Lessebo för att hämta mat, sen till Hovet för att umgås med Anna och hennes Nicke innan de skulle på dop.

Förutom detta har jag inte gjort mkt.
Boooring.

Ne, dags att ta tag i livet.

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll
Du är? Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Jag skall också hoppa in i duschen nu, sedan sakll jag filma när jag gör en inbakad på mig själv = ) Håll utkik!


Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback