Tackåtack

ihopljuget 2008-08-14

Tänk vad glad man kan bli för en liten struntsak egentligen. :P
Eftersom jag är så fruktansvärt nyfiken i en strut så har jag skaffat mig ett konto på bloggkoll. Och där kan jag ju se alla mina "favorit"bloggar.. Alla är dock inte favoriter, utan vissa läser manju bara för att man retar sig på personen i fråga.
Men det finns vissa som verkligen kommer med riktigt bra tips ocm alla möjliga olika grejer.
Tex Linda Blom (
http://lindaslya.blogg.se), som idag visade hur man gör en inbakad fläta. Helt sjukt. Jag har försökt så himla många gånger att göra en, men det blir aldrig bra. Och nu, efter att ha sett hennes klipp om hur man gör, fattar jag vad jag för för fel. :D

Tack så hemskt mycket Linda. :D

En annan blogg som hjälper mig massvis är http://designadinblogg.se . Gissa om jag har snott många tips från honom vad gäller bloggdesignen eller. Dock är den inte klar än, men tack för hjälpen!

Nu ska jag duscha, sen ska jag försöka fläta mitt hår. :D


Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback