Regn och usch

ihopljuget 2008-08-04
Fasen va dålig man är på att uppdatera då. Nästan så att man skäms..
Nicke min sötgris har haft semester i tre veckor, och eftersom jag ganska lägligt blev arbetslös, så har vi haft mysiga tre veckor. Inte gjort allt för mycket, men ändå kört runt skåne. :P Österlen är en av Sveriges vackraste platser.
Helt otroligt!

Nu är vi iaf Sambos, och det är på riktigt nu.
I onsdags lämnade jag ifrån mig nycklen till lägenheten. Och vår första natt som Sambos firade vi med att sova i ett tält på Barsebäcks camping. Haha.
Snodde ju svärföräldrarnas Cabbe, och gled bara runt i Skåne och myste, och hade det alldeles för bra.

Tillsammans med min underbara Niklas kan man inte ha det dåligt.
Stckars flickor som inte förstår vad ni har gått miste om. Han är min, och ingen kommer kunna ta honom ifrån mig. För han är min, min, och åter min, och jag kommer kämpa för att det alltid ska vara så.

Kan ibland känna att jag pressar honom, och kräver alldeles för mycket av honom. Försöker att skärpa mig, och inte vara den bitchen som är så lätt att bli. Däremot, efter tre korta minuter med Michelle så har jag nu insett att jag kanske inte beter mig så illa ändå. Åh, jag älksar min NIklas, massa mest i hela världen.

Ahh.Ta tag i livet Sanna. Mycket att göra.

Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback