Oh, Im such a Wannabee

ihopljuget 2008-08-06

Vad heter han: Niklas
Vad har han för favoritfärg?: Oj, jag vet inte, rött kanske?
Vad har han för ögonfärg?: Otroligt mysiga gröna ögon
Klädstil: Det jag säger till honom. :P
Har han färgat håret nån gång: ja, och det ska vi inte ens tala om, förskräckligt!
Längd: 170 cm, fast han envisas om att passet 173
Har han klippt sig någon gång: Japp, fast han rakar mest bort det :(
Har han piercat sig: Två i örat
Har han några tatueringar: Japp, en tatuering mellan skulderbladen som hans syetr har ritat
Dricker han: Ölmonster
Röker han: Ja, skall dock sluta.. typ...
Vad har han för mobil: Nokia 3560 kanske..
Vad vill han bli när han blir stor: Hemmafru? :P
Har han någon/några systrar: Ja, en storasyster
Har han någon/några bröder: Ja en lillebror.
Är han född i sverige?: Japp, född i Växjö
Vad är hans favoritmat?: Bra fråga. Allt?
Vilken mat hatar han?: Hmm, Paprika?
Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon: Köpa mig en ny fin hanväska, och sig själv en tuffingbil..
Vad brukar han göra efter jobbet: Ta hand om mig :D
Har han bråkat med nån någon gång: Det skulle jag kunna tro ganska så säkert
Vad brukar han göra på helgerna: Umgås med vänner, mysa med mig, och bara njuta av livet
Vad har han för musiksmak: Hiphop, och hårdrock..
Brukar han svära mycket?: Förbannat mycket.
Vad för bil kör han?: En vit Volvo 850, och sen så Can-amen såklart
Hur/var träffades ni första gången?: På Espresso i februari när jag jobbade.
Vad är han rädd för?: mig? :S
Vad påminner dig om honom: Allt. Kan inte gå nånstans utan att jag tänker på honom
Vad var det första han sa till dig: Gissar på att det var : Hej
Vad var det första du sa till han: Hej hej, kanske. :P
Vad brukar ni oftast skicka sms om: Om hur mycket vi älskar varabdra
Är han beroende av något?: Mig, kaffe och cigg
Vad kallar du han: Niklas, älskling, Nickelas, tjockis
Vad kallar han dig: Älskling, gumman, snuttepluttgullepluttsnutt.
Tränar han: Haha, skulle Nicke träna?
Hur länge har ni vart tillsammans: 5 månader
Hårfärg: Brunt.
När fyller han år: 8 september
Om du skulle ge han en blomma då han fyller år, vilken blomma skulle det vara?: Oj, svårt. En platsblomma kanske?
Om du skulle beskriva han med 3 ord, vad skulle de vara?: underbar, Galen, bäst
Gillar du han?: Gillar och gillar, jag älskar faktiskt honom

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll
Du är? tjohoo

blalala

2008-08-06 @ 16:59:02

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback