Någon som tvekar..

ihopljuget 2008-08-08
.. över att jag har världens bästa pojkvän? Näe, tänkte väl det. :P

För om du hade fått dessa vackra ting som doftar gudomligt bara för att (eller för att idag har vi varit tillsammans i fem månader), så hade du väl oxå tyckt att han var världsbäst. Eller har jag fel?



Är dom inte för fina?

Nu är han iväg hos en kompis, och dricker massa öl. Trist för mig, men inte hela världen. Dock var jag lite nere innan idag, inte pga det, men ändå. Och vad gör han inte? Förutom att vara det största stödet någonsin så handlar han cigg, och choklad till mig, och drar sen iväg mig till gvg, hyr två filmer, och köper 1,5 l cola. He is the greatest!

Jag älskar  verkligen honom. Han är så underbar. Jag kan knappt finna ord för vilken underbar och bra människa han är. Verkligen världens finaste. Mitt hjärta


Älskar dig Niklas

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll
Du är? Marie

Okej, jag erkänner.. jag är fan lika kass på att kommentera jag också. men det vore ju en fördel om du uppdaterade lite oftare :D mohaha!

Ja nu har vi oss ett varsit kex att mumsa på!

Är glad för din skull Sanna!


Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback