Jag får äta precis vad jag vill

ihopljuget 2008-08-28
Campusfestivalen igår. Det innebär dom zebrarandiga gummistövlarna, lera upp till knäna, för mycket att dricka och trevligt sällskap.
Började kvällen hos Emma och Kheder, med mariokart på Wii, och gratis cider (drick för fan, det är gratis), för att sedan som alltid halvt om spåra ur.

Kvällen bästa kommentar måste ändå vara Emmas vän. Innan tränade hon sex gånger i veckan. Nu har hon gått ner till fyra gånger i veckan. Och nu får hon äta precis vad hon vill. Fantastiskt tycker jag. Absolut. Men ett fel. Jag tränar inte en enda gång i veckan. Lyfter knappt på röven. Och vet ni vad? Jag får också äta precis vad jag vill. Ha!
För faaan, man måste ju se till kroppens behov. Har man cravings efter choklad, ja, ge då kroppen choklad. Vill den ha en redig bläckfylla, ge den då sprit tills den spyr. Behöver kroppen ge sig ut på en ordentlig shoppingrunda, ja, ut och bränn pengar ffs. Herregud. Orka leva ett liv där du hela tiden har massa "regler" du måste följa. Får hit och får dit. För fan, jag vill ha lammkött. :P
Hahaha. Drygaste skämtet ever.

Men iaf.
Inne på området, där det förövrigt var typ dött, så fanns det en såndär moj. Ja ni vet. En såndär pinne som man hoppar upp på. Och när man väl sitter där uppe, så har man en hjälm på huvudet, och en "tops" i händerna. Så ska man slåss med den som sitter mittemot. Ja, ni fattar. Iaf. Jag och Emma blev sugna på att slåss. Dock hände det inte så jävla mycket, för topsen var snortung, få att så fort man försökta slå den andra så tappade man balansen. Så vår match innebar till största del bara en massa asgarv. Var länge sen jag skrattade så galet mycket åt ingenting. :D
Förövrigt så har jag riktigt ont i röven idag efter den där mojen. It hurts!!

Och som ett avslut på det hela så blev jag full, Nicke kom och hämtade mig, och vi gjorde det jag hade skrytit om hela kvällen att vi skulle göra. Moahahaha.

Till frukost åt jag en pizza och drack ett stort glas cola. Nu ska jag lägga mig i sängen med ett gigantiskt glas med juice, eller kanske en kopp the, och sen min tvåhundragrams chokladkaka som nicke köpte till mig igår.
För jag får äta precis vad jag vill.

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll
Du är? Anonym

Gillar du kläder? Bli medlem här http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=2863 och du kan få 150 kr i presentkort på H&M, det funkar :)

2008-08-29 @ 13:22:48

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback