Inget hus här inte

ihopljuget 2008-08-19
Fick precis en fråga från Amelie, vilket jag helt och hållet antar är min lilla Amelie. Har jag fel?
Jaja, iaf, frågan hon ställde mig var ifall vi har köpt hus. Och nej, inte vi. Min alldeles bästaste lilla Anna och hennes Nicke har köpt ett hus.
Angående pannrummet så bor vi i en källarlägenhet och i vår lägenhet finns det ett hemligt utrymme, som används som pannrum. Detta pannrum ska förhoppningsvis göras om till ett extra rum när/om det installeras fjärrvärme i huset. Vilket innebär att vi får ett exta rum! Jippi!!
Just nu ser det ut som faan där inne, då vi använder det som ett förråd, och bara i princip slänger in alla våra överblivna prylar. Och om dom ska in och dona där så måste vi tömma ut allt där i. Och så därför rensar vi ut det nu.

Ja, iaf. Letar på för fulla muggar. Finns inga jävla jobb i den här stan. ja blir ärligt talat, GALEN!


Och just det. Min blogg ser förjävlig ut. Men just nu orkar jag inte pilla med det.

Ne, nu ska jag ringa några samtal. See yaaa

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll
Du är? Amelie

du har så rätt.. det är din lilla Amelie. =)

2008-08-19 @ 19:51:31
Du är? hello

i dont get a word, but are you coming back to COLOURlovers? :-)

http://www.colourlovers.com/lover/sannamolsson

have a nice daY

cotton.candy

2009-04-01 @ 22:52:18

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback