Ännu en vecka

ihopljuget 2008-08-17
Jahapp. Imorgon börjar ännu en vecka, och vad ska jag hitta på då?

Det blir ringa lite samtal imorgon, sen kanske till hovmantorp och tapetsera lite till.
Vilket jag förövrigt var riktigt grym på. :D

Onsdag ska jag vara barnvakt till lilla söta Lisa :D Ska allt bli trevligt.

sen vet jag inte..
Hmm. trist life man har.
Ska iofs möta upp Frida och ta en fika någon dag med.

Sen ska vi börja röja undan i pannrummet. ÄNTLIGEN!

ne, nu ska jag gå och pussa lite på min Nikefis. :D

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll
Du är? Amelie

ska ni flytta till hus. med tanke på tapetsering o röjning i panrummet? =)

kram

2008-08-18 @ 13:51:50

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback