söndagsåkning och finmiddag

ihopljuget 2008-04-28
Igår var jag ute med karlen och cruisade lite i hans can-am. HIttar tyvärr ingen bild, så jag kan inte visa. men iaf, den hade ju inget tak, så ni kan ju gissa att det blåste en himla massa. Men den var rätt kul att köra iaf. :P Det roligaste var när jag skulle bromsa, och trodde att jag tryckte ner bromsen i botten. Det var bara det att det var inte bromsen jag tryckte ner, utan kopplingen. Haha. Åkte hem till Mammsen på en kopp kaffe, och lite mys.

Senare på kvällen var vi ju bjudna på middag. Piazza Teatro blev det, och därtill en massa öl, vin och drinkar! Styrfylla kan man ju kalla det när vi skulle cykla hem. Hade iaf en riktigt trevlig kväll med älsklingen, bruschan och lilla Frida. Fulla och glada blev vi allihopa. Men man vill ju vara glad. :D

Nu ska jag snart bege mig hemåt, för att städa undan i det lilla råtthålet. Ser verkligen för jävligt ut!

Senare ikväll så ska vi nog till Emma och Kheder och planera och dona inför en veckas semester i kroatien. Kanske. Får se hur budgeten ser ut, och hur mycket pengar vi kommer att kunna spendera. Men men.
Det löser sig!

Och Ella (om du nu fortfarande läser), titta, jag kan skriva om annat än Niklas. Haha

Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll
Du är? Ella

Ja jag läser, du är duktig flicka lilla :)

2008-04-28 @ 22:51:59

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback