NickePicke

ihopljuget 2008-04-14
En himlans massa tjat om denna karl. Ja, jag vet, jag tjatar. Men är det så lätt att låta bli när han är det bästa som finns?

Mys igår med Emma, halvt om halvt kidnappade henne till för henne hemlig destination, som dock visade sig vara hem till Nicke. Vi grillade lite, och fick till en riktigt god måltid. Thank you god, för den goda fetaosten. :D

Dopet i lördags gick riktigt bra. Var sjukt nervös, men alla var trevliga, och verkligen välkomnade mig till familjen. Så söta.  En riktigt härlig familj har jag hittat till. Synd bara att jag inte kunde vara med på festen efteråt. Vissa  har ju tyvärr ett arbete att sköta.

Jag älskar min Nicke. Jag gör verkligen det. I all jävla skit som sker i mitt liv så är det han som får mig att le igen. Det räcker med att bara få se honom så blir jag så varm i hela kroppen. Bara en liten tanke på honom får mig att fånle på det där fula sättet som bara nykära gör.

Jag älskar min Nicke nått så enormt mkt. Han är verkligen den underbaraste varelsen på denna jord. Och jag ljuger inte ens. Tack älskling för att du finns!

Förövrigt så försöker jag göra stora förändringar i mitt liv just nu. Hoppas bara att allt går som jag har tänkt mig. Håll tummarna för mig!

ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback