Köttfärslimpa

ihopljuget 2008-04-07
Idag gjorde jag köttfärslimpa för första gången i hela mitt liv. Den blev okej. Jag tycker egentligen inte om köttfärslimpa. Men denna var inte helt fy skam. Hmm.

Jag är kär, jag är galen i honom. Han är min Kärlek, min älskling och framförallt min tönt. :D Världens finaste, mysigaste, gulligaste lilla karlslok. Jag är så skogstokig i honom.
Sådetså.

På lördag nalkas det dop. Fantastiskt. Träffa hela tjocka släkten. Om jag är nervös? Vad tror ni mina vänner?

TRO FAN ATT JAG ÄR NERVÖS!! Det pirrar i hela magen av blotta tanken på det. Jag har inte satt min fot i en kyrka sen studenten, och den stunden kommer jag knappt ihåg, pga all förtäring av skumpa innan, och alla tårar jag fällde. Herrejävlar. Men jaja, det var ingenting mot att träffa Nickes hela släktfan. Oh, jag är nervös i magen. Usch.

Men jag ska vara modig, och visa vart skåpet ska stå. Sådetså. För han är så söt.

Ohh, detta är ganska seriöst just nu. Träffa släkten och allt. Ooh. Fan oxå, vad har jag gett mig in i.? Skitnervös är ja nu. HELVETE!

Men fuck that. Här har ni oss. :D
image74

Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback