Kärlek

ihopljuget 2008-04-18
Har en ganska tråkig dag idag.
Sitter hemma hos Nicke, gör typ inget vettigt.
Sitter och slöläser lite bloggar för att fördriva tiden.
Men iaf. En bloggare hade frågat sina läsare vad det första dom tänker på är när dom hör ordet kärlek.?

Jag tänker iaf på min Nicke. Niklas är Kärlek för mig. För allt jag tidigare har tänkt på när jag hört ordet kärlek, allt det stämmer in på min Nicke. Ni vet, fjärilarna i magen, det eviga (och fåniga) leendet, ruset, längtan, allt. Nicke får mig att bli så lycklig, han får mig att må så bra. Jag kan inte själv fatta det, vad har jag gjort för att förtjäna denne karl? Jag älskar honom något så innerligt. Han är verkligen det bästaste! Och vet ni vad. Niklas är Kärlek. Utan tvekan!

ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll
Du är? Lillen

Vet du lillan?
Jag har också ett bihang nu :D En sån där som går bredvid och ser söt ut du vet!
Jag saknar lillan, jag ska försöka skrapa ihop lite pengar och ta mig i kragen och komma ner snart. Är ju arbetslös nu så jag är inte så upptagen ^^

2008-04-21 @ 09:03:40

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback