Kärlek och komedi

ihopljuget 2008-04-22
Igår var skitskoj. Tack Annas Nicke för att vi fick följa med. Big Comedy var hur kul som helst. Fick en liten chock då jag inte riktigt trodde att Magnus Härenstam skulle vara bra som ståuppare, men fy fan va fel jag hade.
Betnér var underbar som vanligt. Men som vanligt var han väldigt grov i munnen, vilket gjorde att stämningen var ganska tryckt. Folk visste nog inte riktigt om det var okej att skratta. Som vanligt då vill säga.
Nya människor fick man se med. Lasse Nilsen, en standup komiker, plus en visuell komiker. Riktigt rolig kille det dära.

Och sen till Kärleken. Min Nicke är lika fin och underbar som alltid. Försöker få honom att prata lite mer, och våga fråga när det är något han undrar över. Men han jobbar på det sötnöten min. Jag frågar ju på som fan. Naw. Jag älskar mig Nicke. Nu kan jag ju inte låta bli att le. Ahh. Han är underbar! Och jag är fruktansvärt lycklig. Han gör mig lycklig. Så inottåhelvete.

Ne, nu ska jag ta tag i mitt liv. gå ut i solen, med en kopp kaffe och bara njuta av livet, och deb härliga våren. Underbart!

ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback