Han gör mig glad

ihopljuget 2008-04-11
Min lilla Nicke gör mig glad. Han får mig att le i alla dess sjuka stunder. När jag tänker på honom pirrar det sådär underbart i min mage, och jag blir varm i hela kroppen. Jag är så glad att han finns, och framförallt att han är min. Jag är så kär i denna karl. Han betyder så otroligt mycket för mig. Tom så mycket att jag faktiskt älskar honom. Sådetså.
Allt går väldans fort fram, men det gör faktiskt inget. För han är verkligen det bästaste som finns. På riktigt! Allt känns så rätt, och så otroligt bra. Kan inte komma på något fel med honom. Han är så perfekt. Världens snällaste, omtänksammaste, finaste, sötaste.

Jag älskar dig Nicke!


Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback