A-Kassan

ihopljuget 2008-04-25
Jahapp, nu har man bestämt sig för att gå med i a-kassan då.
Kanske lika bra inför framtida bruk. Man vet ju aldrig vad som kan hända.

Blir mer och mer i kär i min NIcke för varje dag som går. Helt fantastiskt.

Förövrigt ska vi två, och lilla Frida bli bjudna på middag på Piazza Teatro på söndag av Alberto a.k.a Bruschan.
Han förlorade ju ett vad för några veckor sen. Och blir då tvungen att bjuda ut oss. Gissa om jag skrattar honom rätt i ansiktet. Ha Ha HA!

Ska strax sätta igång och baka något gott till karlen, och hans jobb.
Kärleksmums tyckte han igår, så kärleksmums får det bli. Orkar dock inte sticka iväg och handla, så har han inte det som behövs hemma så blir det inget med det.
Kanske kan jag köpa lite kokos, men det är bara kanske..

Annars så kanstas mitt liv av jobb, jobb och åter jobb. Inte en lugn stund.

Ska även träffa Emma på söndag. Är det fint väder ska vi ut och motionera en runda runt sjön, med lilla Roxy i släptåg.

ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll
Du är? Ella

När ska du baka till mig då? :)

2008-04-28 @ 22:50:41

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback