Snö?

ihopljuget 2007-09-16
Först å främst vill jag säga några ord till johan. Hur lång tid tror du att det kan ta innan du får hit morfintabletterna. För de e ganska brådskande, då jag ska jobba imon. Hade varit sweet att vara hög första dan på jobbet...

För det andra så läste jag precis att det tamejfan snöar i Åre idag. Snöstorm tom. Ja, det är knepigt det här med vädret, det slutar aldrig att förvåna en..  :P

På tal om snö. Jag vill åka skidor. Fuck. Helst nu med en gång.
Jag å emma pratade härodagen att vi skulle dra upp till hennes far i vinter på en weekend och åka lite skidor i deras lokala backe. Det kan ju bli.. Hrmm.. intressant..

:D

Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback