Sivans again

ihopljuget 2007-09-06
men denna gången var Niniskaninis med. :D
Haha, liiite roligt att visa henne alla mina grabbar. hahhaha

Sivans var som vanligt kul. As usual. Fast inte riktigt lika kul som det brukar. Är nog inte som jag borde i huvud, kropp och själv så att sääga..

Fuck this. Hemma hos mammsen. igen.. Ska dock till Hbg imon, palla sitta här. Öh, nee..

Kvällens höjdare måste nog ändå varit att Anund kunde Johannas namn, men inte mitt. Och att Johanna träffade på pojkar från Olofström, där hon tydligen är känd som skogsJohanna. Hahahaha
Och som om inte det vore nog.
Ska du ha dej en undersköljning Pullan?

Ni vet att ni älskar mig.


Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback