Sanna

ihopljuget 2007-09-04
är mitt namn. Moahaha, men även mitt endaste fans namn.

Hm, hon är hemlighetsfull. Jag gillar inte det. Håller på att spricka av nyfikenhet. Jag vill veta vem hon är. JAG VILL JAG VILL JAG VILL. Eller som Schulman skulle sagt. "CRAVINGS CRAVINGS" haha, Klockers.

Skit samma

Träffade ju Määry förra veckan.
När vi kramades sa hon:
- Åh du luktar ju Sanna.
Min första tanke (nej okej då, men om ja hade varit komiker eller iaf relativt intelligent), var då:
No shit, vad skulle ja annars lukta? Gunvor eller?

I min tragiska ensamhet när jag har väldigt lite att göra så skulle detta vara ett förstaklassigt skämt, som alla skulle vika sig dubbla av skratt så fort dom hörde detta. men nu är inte min tragiska ensamhet likadan som verkligheten. Ne. Så att normala människor tycker nog inte att det var så roligt.

Men vi avslutar detta med ett annat av mina strålande skämt. Historien börjar som så att en vän till mig berättar att han har hjälpt sin kompis att bygga ett stall.
och vad blir då inte min kommentar, jo...
- haha, dom kan inte ha alla hästarna i hagen.. :P

ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll
Du är? alexandra

hihi ^^

Du är? Marie

Haha, ja men det lukta ju Sanna.

2007-09-05 @ 16:09:14
URL: http://marieeriksson.bloggagratis.se

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback