Oj

ihopljuget 2007-09-12
haha, jag har fått en ganska knepig kommentar
en anonym människa har kommenterat mitt förra inlägg. Jag citerar:

"ska du säga so vill ställa upp i bb:P"
Hoppas det nu inte är en av mina vänner. För då åker den på däng. :P

nejdå. Jag bryr mig inte.
Kollar på idol nu, tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg under pausen.
Som all trogna idolanhängare vet, så är dom ju i Borlänge nu. Dalmasar är ett knepigt folk. Speciellt en ltien tösabit. Jag citerar:
"Jag har hållt på med sjungning i hela mitt liv."

Märy, finns det ingen från dalarna som kan prata redigt?

Ni vet att ni älskar mig


Haha, emma/Kheder. det här med Ip-nummer är en knepig sak hörrönini. :D Moahaha, era fula jävlar. Det kan även vara Johanna som sitter på deras dator, men jag får känslan av att de e bara emma och Kheder som skulle kunna komma med en sådan kommentar. era knepiga son´s of a fuck.. :D

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll
Du är? Anonym

tack för att du tillägnade denna kommentar ett hlet inlägg:P

2007-09-12 @ 21:51:52
Du är? Marie

Haha, njae vi lärde oss aldrig att prata riktigt. här pratar man lite annorlunda och segt. va valäää ja saaa?


Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback