Måste tyvärr erkänna

ihopljuget 2007-09-11
Jag vet om att det anses ganska fult, och ganska oattraktivt att höja sig själv till skyarna. Dom som gör det är oftast egoistiska eller så försöker dom bara bygga upp ett självförtroende, som egentligen inte finns. Det är även ganska oartigt, och ganska jobbigt faktiskt om jag får säga det själv.

Men nu tänker jag faktiskt vara ganska ful, oattraktiv, egoistisk, oartig och jobbig osv osv, för att grejen är så här va. Jag är så jävla bra!!

Jag går in på ett ställe i stan. Köper en kaffe, dricker den och går sedan och pratar lite med chefen. Jag lämnar mitt Cv, och småpratar lite.
Ca en kvart senare ringer han mig och ber mig komma tillbaka. Jag som är lite upptagen för stunden säger att jag kommer så fort som möjligt. Gör det jag ska, och springer sedan bort dit igen.
Det hel slutar med att jag har fått jobb. Tre månaders provanställning, och jag ska börja den 28/9. Jag är så jävla grym. Det är helt jävla fantastiskt. Fy fan va jag är bra!! :D :D :D

Jag är helt överlycklig. För detta var verkligen inte vad jag hade väntat mig. Men de måste ha älskat mig. So fucking loved me

Jag är så bäst!

Och som inte det vore nog så vet ni att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll
Du är? anderss0on

Haha, gött. Sånt som aldrig händer en själv =(

Du är? anderss0on

Fräsch är en bra beskrivning ;) Jag tycker att det ska vara enkelt, och enkelt blev det =) Det är det som är snyggt :D

2007-09-11 @ 23:11:56
URL: http://anderss0on.blogg.se
Du är? Lillen

Grattis lillan ;)

2007-09-12 @ 08:18:19

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback