Knepigt

ihopljuget 2007-09-12
Är sugen på att skriva något här i. Men kommer inte på något alls vettigt att skriva. Inte ett dugg.
Blev för övrigt hembjuden till Johanna och familj i Holmahult, även kallat Skogen. Iofs, alla småbyar i Småland går tragiskt nog under namnet Skogen.. Så, så är det även fast det kan verka ganska knepigt..

Snart börjar idol. Det är också ganska tragiskt. Hur kan människor på ärligt göra bort sig så himla mycket. Jga lider med de stackars människorna, som inte har ett uns av självinsikt. Stackars knepiga människor.

Sen att jag även är grymmast i hela sverige på att sjunga, borde lätt ställa upp i idol, och bli Sveriges nya stjärna är ju en annan femma. Knepigt nog så vet jag ju att jag kan.....

Jag har något fel på min vänstra hand. Den somnar titt som tätt. Lite läskigt med tanke på att om man känner en lätt stickande känsla i vänster arm så har man mest troligt fått en hjärtifarkt. Hmm. Kan den där lätt stickande känslan sprida sig ut till handen, och stanna där? Knepigt värre.

Min kompis är i  Miami just nu. Jag tror hon har det ganska bra. Jag är förövrigt väldigt avis på henne. Klockan tre så pratade jag med henne. Då hade hon precis stigit upp. Det där med tidskillnader är knepigt.

Knepigt är förövrigt ett väldigt fult ord. Och vem använder ordet knepig nu för tiden? Ingen? Endast ett gäng knepiga människor skulle kunna förstå sig på knepigheten över ordet knepig. Knepigt är det, men

ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll
Du är? Anonym

ska du säga so vill ställa upp i bb:P

2007-09-12 @ 20:07:43
Du är? Christine

Hej! Tack först och främt för ditt beröm! Trevligt att höra. :-)
Angående designen så kan jag tyvärr inte hjälpa dig, inte jag som gjort det utan jag hade hjälp av en annan tjej. :-/ Jag bara sa mina önskemål så gjorde hon designen. Men fråga du någon annan bloggare, finns många duktiga som har mer pejl på det än jag har!
Trevlig kväll på dig! kramis


Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback