Knepigt

ihopljuget 2007-09-15
Jag skrev precis ett långt inlägg.. Precis och precis, de va väl nån timma sen. Men iaf.
Där var jag väldigt mogen och upplyste folket om min teori till det här med bloggmobbning. Dvs, varför vissa flickor blir "hatade". Självklart tyckte jag då att det var fel, osv osv. Sen sa jag även att jag själv kunde reta mig på vissa människor, som har allt som jag vill ha.
Nu tyckte jag då att vi skulle göra det bästa av våra egna liv istället för att vara omogna och bittra över vad vi inte har.

Jag tog bort det inlägget.
För fuck that. Jag vill vara omogen. Jag vill vara bitter över att BlondinBellas pappa har mer pengar än mig. Jag vill vara bitter över att Kenza, som är 16 och har snyggare kropp än vad jag någonsin kommer få (om nu inte min pappa hade haft lika mycket pengar som BlondinBellas pappa så han hade kunnat betala min plastikoperationer). Jag vill reta mig på deras lycka. Sådetså

För på något sätt blir ens eget liv liiite roligare när du kan störa dig på andras lycka. Likadant när du kan skratta åt andras fördärv. Skadeglädje är Sannas enda glädje..

Men inte fan är detta något jag retar mig på varje vaken sekund. Högst nån gång i halvtimmen sådär..

ni vet att ni älskar mig




Måste bara tillägga att jag inte menar något ont om dessa flickor överhuvudtaget. Jag vill bara få det sagt att jag fanimej inte är bättre än de människor jag klagade på i mitt förra inlägg. Men livet blir så mycket roligare om du hittar något att reta dig på. Och anledningen till att jag retar mig på dom beror nog helt och hållet på vanlig jävla svartsjuka. Sådetså

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback