Jkpg

ihopljuget 2007-09-01
Jahapp. Då är man fast i världens ände JKPG....

Haha. rätt okej stad, de lilla jag har sett dock
Har iaf sett vättern, eller är det Vänern? Jag och geografi är ingen bra kombination.. :P


Btw, har äntligen fått ännu ett livstecken från mitt fan, Sanna. Trodde typ att hon hade kastat in handduken. Men icket. Du kommenterar för dåligt tjejen. :P Hehe. Kul att höra ifrån dig igen iaf och veta att du fortfarande läser..

Patrik sover, och själv är man salongsberusad, han har matat mig med öl och groggar sen tidig eftermiddag. :P Men det gillar vi.. haha

eftersom som han är lika galet Winnerbäck som jag så har vi ägnat kvällen hitills åt att kolla på Winnerbäck Live dvd:n. Helt underbar.
Men den dära LIsa Ekdahl måste vara hög påbåde det ena och det andra. Tragiskt..

Iaf. Det som är trist är att Patrik och jag verkar inte ha samma inställning till droger och liknande. Synd med tanke på att jag är så jävla emot sånt skit.

Jaja, fuck this. NU väntar vi på att folket ska komma, så festen drar igång ordentligt..

Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll
Du är? Sanna

haha du borde inte klaga, det e ju jag som kommenterar mest!

2007-09-02 @ 10:51:31

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback