Hemma hos Emma och Kheder

ihopljuget 2007-09-14
Ska vi ta å göra ett sådant där: hemma hos repotage?
Nä, tänk för att det ska vi inte. ORKA!!

:P

Ne, snart ska jag bege mig hemåt, ska bara sitta här och ruttna lite till, tills bussen ska ta mig in till stan för att åka hem till mamma ännu en gång. Ska hjälpa henne med mat ikväll. Gott!
Fast först funderar jag på att gå och köpa mig en kopp kaffe. Måste faktiskt upplysa er om att Campus har nog Växjös godaste kaffe. Billigt och bra.
"Förskräckligt och underbart på samma gång, som frihet i en mugg.."

Ne, dags att prata med Kheder. Tjohej!

ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll
Du är? johan

du kan va en buss

2007-09-14 @ 13:49:28

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback