fundersam

ihopljuget 2007-09-21

Det här med vänner. Det är aningen knepigt det.
Jag vet inte riktigt vad jag vill få ut för tankar idag, men jag vet att det finns en massa som vill ut.. Eller asså. ni fattar vad jag menar.

Idag, eller iaf på bussen hem kände jag mig ensammast i världen. Det var ett par, som var så söta tillsammans. Dom satt och kramades och pussades hela bussresan hem till Lessebo. I 45 minuter höll dom på. Så mysigt. Men guess what. Jag hatade dom. Jag vill oxå.

Jag är sur, trött och trött. Ja, jag vet att jag skrev trött två gånger. Men jag är trött, och då menar jag verkligen trött.

Men jag vill hitta dig. Du som får mitt hjärta att slå ett extra slag. Hmm, trodde jag hade hittat dig. Iaf lite. Men tydligen inte.. Eller ja, ni fattar.. Fan oxå.

Som min kära vän Nina sa häromveckan. "Jag tror Sanna behöver lite kärlek"  NO SHIT SHERLOCK!

Kärlek behöver alla människor. Sådetså

Trött på detta nu. Vill ha ett hem. Helst nu. Ge mej. CRAVINGS.
hahahahahaha

Är för trött för att dra bra skämt.

Btw, Leffe hade på sig sin röda tröja tre dar i rad..
Haha, intenrskämt så att säga. Ni skulle varit där....

Orka nu eller, öhh, nejj


Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback