denna där

ihopljuget 2007-09-22
Det finns en person i mitt liv. Denna person är en väldigt speciell person. Rak, och ärlig. Bitter och cynisk. Men alldeles alldeles underbar. hehe.
Nä men ärligt talat.

En person som inte funnits länge i mitt liv har betsat sig fast i mitt huvud. Denna person har gått rakt in i mitt hjärta, och verkar nog stanna där. Jag bryr mig så mycket om dennes välbefinnande, och jag byrr mig om personen helt enkelt. Jag trivs så bra i dennes sällskap, jag kan slappna av och bara vara mig själv. Jag har roligt, jag har mysigt, jag har intressant och meningsfulla konversationer/disskussioner.. osv osv. Btw, ja det är en karl jag pratar om. Men det som känns så bra är att det bara är det. Asså. Jag tycker verklligen så himla mycket om denna människa. Blotta tanken får mig att le.

MEN
Jag är inte kär i honom. Det finns inga som helst sådana känslor. Visst det låter som en vanlig klyscha, men vi är faktiskt bara vänner. Nej, okej inte bara vänner, men ni fattar vad jag menar. Ingen kärlek inblandad här inte.

Men nu vill jag berätta detta för denna person. Förklar för honom vilken plats han tar upp i mitt hjärta. Och nej, han får inget av takvåningen Anna, du behöver inte oroa dig...

Men hur fan lägger man fram det på ett bra sätt då?

Fuck

Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback