Behandla andra..

ihopljuget 2007-09-04
.. Som du själv vill bli behandlad.

Likadant, gör inte saker mot människor, som du inte skulle gillar att dom gjorde mot dig.

Eller okej, dte var samma budskap fast med andra ord.
Argh. Trött i huvet i da? Ja en aning.

Okej. Fuck it

Har iaf haft en relativt produktiv dag idag. Observera att jag skrev relativ.
Har skrivit ut tre kopior av mitt Cv, även mailat iväg ett cv till ett ställe inne i stan där jag har fått för mig att jag vill jobba.

Men iaf
Tänkte passa på att gratulera allas våran favorite Johan, aka Johanna, för hennes nya jobb som säljare på Media Market. Grattis!
Pullan, när du har jobbat nån vecka kanske du kan berätta för mig vad skillnaden på en plasma och Lcd tv är. :P

Nina ringde innan. hon kanske funderar på att komma hit. Dock är det Sivans imorgon, hon har inget legg osv osv. Så det kanske inte är en sån smart idé trots allt. men det löser vi stumpan! :D Du måste väl ha nått pass där himma som bara ligger å skräpar? Que?

Jaja. Nu ska jag vara ännu mer produktiv och ringa Kheder, sen Nina, och sist men inte minst Anna. Funderar på å hälsa på Annisen, och se hur den nya soffan har artat sig.. Hmm, ska man baka något gott kanske?

jaja, As always

ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback