Bakisdag till tusen..

ihopljuget 2007-09-02
Oj vilken fylla det blev igår. Både jag och Patrik höll på att däcka ifrån resten av folket. Hualigen. Men det var trevligt. Patrik har en såån skön kusin vid namn Ronja. Hennes klingande skjratt smittar av sig så otroligt. Och den söta tjejen skrattar konstant..

Det som är lite trist är att jag blev lite för full, så jag kunde inte föra några ordentliga diskussioner.. LIte jobbigt när det blir så. Men men

Fuck it, snart tänkte jag gå å handla lite mat, och laga värsta gourmetmiddagen här. Funderar på Lasagne..

Jaja, Btw, Sanna, jag vet att du är den som kommenterar mest, och jag gillar det. :P Fast jag är nyfiken på vad du är för en filur.. Vad du gör om dagarna, och såntdääära
Jaja

Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll
Du är? Sanna

Vad jag gör om dagarna? Jag trodde det här va din blogg inte min xD
Men jag kan berätta att jag bor i sthlm och går i tvåan på gymnasiet...
Va mer ska jag säga? ^^,

2007-09-03 @ 19:27:45

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback