Ännu en helg

ihopljuget 2007-09-15
Första helgen på länge då jag är hemma och nite gör någonting. Det känns ganska tragiskt faktiskt om jag får säga det själv. Men är det tomt på pengafronten finns det inte mycket att göra. Tyvärr.
Igår drack man vin med föräldrarna och käkade middag. Helt okej. Lilla Anna var förbi här en sväng med. Hon är så söt. :D

Idag ska man inte göra ett skit. Orkar inte åka nånstans. Inte ens in till stan lockar. Hmm. Får väl sitta här och ruttna bort i min ensamhet. Anna jobbar, så henne kan man inte leka med. Hmm..

Imorgon ska man till Kalmar och hälsa på systeryster. Hon ska bjuda på mat. Jahapp.

På måndag ska ja äntligen få jobba lite. Det ska bli riktigt najs faktiskt. Wohoo!


Jag älskar mitt meningslösa liv, hur är ditt liv?

Men skitsamma

Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback