Ännu en dag till spillo

ihopljuget 2007-09-10
Jahapp. Idag har jag gjort vääldigt väldigt liite. Visst det kan väl oxå vara skönt, men inte när man är sjukt rastlös, uttråkad och bitter över omvärlden. Då är det mest förbannat tråkigt.
Men iaf. gjort idag:
  • ringt ett gammalt jobb och sagt att jag finns, jag finns kom å ta mig ungefär
  • ringt tandis och sagt upp mig där, vill aldrig mer gå till den barbaren
  • Sökt jobb
  • kollat om det finns jobb
  • halvt om halvt blivit med barn vi inte nämner vid namn
  • rökt way to much
  • fått skamliga förslag (vilket jag verkar få varje dag? hmm)
  • Sovit
  • ätit en hel melon
  • kollat lägenheter
  • hittat en med typ walk in closet :D
  • druckit en halv kopp kaffe
  • lekt på facebook.
Detta är vad jag i princip har ägnat min dag åt.
Vääldigt väldigt meningslöst.

Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback