Åh denna helg.

ihopljuget 2007-09-09
Fredagen var en lång tågresa hela den. Näe, okej, men åkte tåg närmare tre timmar, vilket inte alls uppskattades av ingen mindre än mig själv. Men men. Man kan inte få allt här i livet. Jag menar, jag fick ju skönhet, intelligens, perfekthet(?), humor, osv osv, så då kan jag ju inte få en rolig tågresa, det hade ju inte varit fair mot resten av sällskapet. Men, any how..

Väl framme i hbgså går jag ut från knutpunkten och möts av en avspärrning, och en jäävla massa poliser. Jag ryser av välbehag så fort jag ser dessa långa ståtliga män i uniform. :D
Men om sanningen ska fram så njöt jag inte av att sedan få reda på att bara nån timma innan jag kom till hbg så hade det varit en skottlossning där. En man blev ihjälskjuten. De e lite läskigt.

Men iaf. Fredagen fortsatte till lördag, och dom första timmarna spenderades på mitt stammishak (??) i Hbg, Café Mezzo. Sjukt mysigt ställt. Kan verkligen rekommendera folk att gå dit. Inte så värst dyrt, och riktigt fräsch mat. Jopp jopp. Även en del diskussioner, kanske snarare konversationer blev det oxå. Som alltid i det sällskapet.

JoppJopp.

Sedan hem åt igen för att kika lite på film. Pirates trean blev det. Ruggigt bra film. Sedan blev det även en massa tittandes på olika serier, diverse komedi serier, men mest en speciell som jag självklart inte kommer ihåg namnet på.. Men men. Sedan thailänsk hätmat. Varför ska män alltid försöka att äta den starkaste maten ever? Tror dom att det funkar som en slags penisförlängare? Iaf.
Sedan var det dags för det vi alla hade väntat på. Fotbollen!
Jag säger inte mycket om matchen. Den var spännande och så, men den enda kommentar jag kommer att ge er är : En vacker dag kommer jag personligen att åka till Danmark, söka upp den där förbannade Agger och ge honom något han sent kommer att glömma. Och då menar jag absolut inte en het natt.

Så så e de.

Men iaf. tågresan hem var iaf snäppet bättre än tågresan dit. Jag ska säga er att Öresundståget mellan Hässleholm och Växjö är en guldgruva för desperata singlar som jag. OMG va mycket pojkar det var på det tåget. Förhoppningsvis lika desperata, och förmodligen är dom studenter, för typ ALLA hoppade av i Växjö. Det gillar vi.

Det är med andra ord snart dags att besudla Campus igen med min närvaro.
Och med dom orden tackar jag för mig, iaf för stunden

Ni vet att ni älskar mig




Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback