Aggressioner

ihopljuget 2007-09-09
Ojoj.
Nu när jag sitter här i min ensamhet och lägger Kungen så byggs mina aggressioner upp till ett så kallat hat.
Detta hat, som inte är av denna värld, är riktad mot en endaste person. (Som dock inte kommer vara så mkt av en person när jag är klar med honom. ) Denna stackars krake är ingen mindre än Daniel Agger, nr 5 i danska landslaget. Pojkstackaren är inte mer än 22 år gammal, men ändå lyckas han bygga upp ett sådant starkt hat i min kropp. Pojken spelar förövrigt i Liverpool. Och där tycker jag att han kan stanna.
Jag är sugen på att personligen göra honom till kalvsylta. Och jag är personligen medveten om att uttrycket "göra någon till kalvsylta" inte används av en normalt funtad, modern människa, men det är precis det jag vill göra. Göra honom till Kalvsylta.

Sedan att han kanske har glimten i ögat, en duktig fotbollspelare, lång och ståtlig, brunett, halvt om halvt rik, rör mig inte i ryggen. Din charm biter inte på mig Agger!
För mig hade du lika gärna kunnat vara död

Hur kan en människa i denna värld komma undan med "Hands"? Det är för mig oförlåtligt, och helt jävla oacceptabelt. Makabert om jag får säga det själv. Vidrigt, avskyvärt, fruktansvärt.  Usch fy, spott och fräs..


Och för er som inte förstår er på min humor osv osv, så är detta ett skämt. Jag komemr aldrig att åka till Danmark och göra kalvsylta av honom. Det är inget hotbrev, och inget sådant. Utan mest ett sätt att få ut mina aggressioner. Och om man plockar bort ssioner från aggressioner, och byter plats på R:et och E:et så får man ett endaste namn. AGGER!

ni vet att ni fucking älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback