Opps, I guess its Sunday

ihopljuget 2007-10-21
Nej, jag är inte kär. ffs.

Ne, jag blir bara så sur på mig själv för att jag varje gång, och då menar jag verkligen VARJE GÅNG, blir likadan så fort det råkar stå en söt karl i min närhet som visar uppenbart intresse. Men det han i sjävla verket är intresserad av är att få ta med mig hem, sätta på mig, vända sig om, och somna. Så så kul var det.

Men nu hittade jag denna länken down there, och de var precis vad jag behövde en dag som denna.

http://www.utbildning-co.se/sv/peppa/peppa.asp

Och om mina vänner på msn, eller okej de e mina riktiga vänner, men jag för konversationer med dom via msn, för jag har ju inget liv, och ingen tid till att träffa dom, men nu om dom hade haft lust att svara när jag skriver till dom så hade livet blivit väldigt mycket roligare. Men fuck them

Jag är lite bitter idag, kan det bero på att jag sovit bort i princip hela dagen? Vaknade runt 15.15, gick ner å käkade lite, gick upp, la mig i sängen och frös en stund, och sen somnade jag om och vaknade runt 18.30. Vilken jävla dag jag har ahft va..
Avis?

Ne fuck this, för ja e ledig i morgoon.., Min första hel lediga dag, om man inte räknar med söndagar då vi har stängt. Ska de bli gött, eller ska de bli helt jävla underbart?

Ne, ni vet att ni älskar mig ffs.

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback