No more sundays at Dippan, ever!!

ihopljuget 2007-10-29
Va fan är det jag hör (nej, okej läser)?? Ska Dippan slå igen? Hur i helvete kan dom göra så mot oss? Sundays at Dippan, det var mitt allt. När vi för inte så länge sen satt å diskuterade om när vi skulle åka upp så pratade vi om att åka torsdag- torsdag, just för att kunna gå på Sundays at Dippan. Att dom då vågar stämga ner det? Och hur blir dte mes Sommarfesten? Tar dom bort den med så är Åre ingeting längre mot vad det tidigare varit. Dippan is my seccond home ffs.

30 april i år skrev jag last sundays at Dippan, och det är det fanimej. Jag fäller en tår, och begär att vi ska ha en tyst minut för Dippan, och dess underbara söndagar.

 
RIP

image52

I will always remember you my friend.

ni vet att ni älskar mig och Dippan!

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback