klockan är 20 i två

ihopljuget 2007-10-24
och det är onsdag.
Det betyder att mina lediga dagar är slut. Vid fyra ska jag åter igen ta mitt pick och pack och lämna min lilla by, för den lite större byn, Växjö.

Johanna, here I come.

Men iallafall. Vad har jag gjort under dessa dagara? Absolut ingenting. Eller ja, lite har jag väl fått gjort

Rensat undan i rummet
kokat kaffe för glatta livet
druckit kaffe för ännu glattare liv
inte kollat på en enda av filmerna jag fick av Martin
tvättat typ alla skitiga kläder i hela huset,
och upptäckt att jag missat en del..
suttit för mkt på facebook
och vid bloggen

Annars har jag inte gjort så mycket.

Johanna, inatt är jag din..
Sug på den ni. Så ikväll efter jobbet ska jag hem till denna där, sitta och flukta över min Winnerbäck som ligger där och väntar på mig, och bara njuta av ännu en natt som skall ägnas åt jobbiga samtal om hurvida Johanna gillar analsex eller inte. (Jag är för att hon gör det! :P)

Men fuck this

ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback