Kanelbullens dag

ihopljuget 2007-10-04

Jaha. Det var ju ett tag sen man skrev sist.. Igen..

Jobb jobb och åter jobb tar ju upp all min vakna tid.
Även letande efter lgh. Men det problemet verkar ju ha löst sig. Ska kolla på en supernajs och fräsch tvåa nu i veckan, och den är min om jag vill ha den.. Det är ju inte fy skam ska jag säga er.

Vill allra helst se den redan nu, så jag kan börja planera vad som skall införskaffas osv. Men det får väl vänta några dagar till..

Jaja, det går iaf superbra på jobbet. Jag börjar trivas riktigt bra. Det är faktiskt skönt även det.

Kommer inte bli så mkt uppdatering här då pärlan har ju som sagt lagt av, Johanna har ingen dator och jag jobbar ju väldans mkt. Men who cares? Ring mig om ni vill nått ffs.. :P


ni vet att ni älskar mig


Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback