julen

ihopljuget 2007-10-22
Som ni vet kära vänner, så har jag fått en lgh. Från den första december är den min, och bara min.
Det betyder att jag får sätta upp allt mitt julpynt på en gång. :D För nu längtar jag till julen.
Första juleklappen är beställd. Andra juleklappen är bestämd. Och resten brukar flyta på..

Kombinerad inflyttningsfest och julemys kanske? Eller ännu bättre. Bjuda allihopa på ett hemlagat julbord? Ja, det gör vi!! Eller inte. Det är jag alldeles för snål för. Och hur fan ska ja hinna rulla köttbullar till 20 pers, lägga in sill, fixa skinkan, baka bröd, osv osv. Jag har ett jobb att sköta mina vänner. Sådetså. :D

ne, men skämt åsido, dags för frulle.

ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback