Johnel

ihopljuget 2007-10-28
Jag har hittat min nya favorit artist. (Och nej, Winnerbäck har inte petats ner från listan ens en liten mm.)
Men iaf, den här killen har allt. Rösten, utseendet, charmen, allt, you name it. Vilken skön kille.
Johnel, min nya idol.
Kolla in hans myspace och lyssna, och njut. 
http://www.myspace.com/johnelsweden


haha, satt å lyssnade på en låt som han sjunger (broken vow). Den går så här:

Tell me the words I never said
Show me the tears you never shed
Give me the touch
That one you promised to be mine
Or has it vanished for all time

Och när han sjunger ordet vanished i slutet så ser jag tv:n i ögonvrån, och vad är dte då inte reklam för, jo Vanish. Haha. It´s a sign!

I veckan får man en skiva. Det är inte så dåligt det inte. Haha

ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback