Jahadu, de va ju faktiskt 100 mil

ihopljuget 2007-10-22
Jadu, häromnatten på väg hem stötte jag på ett gammalt exs lillebror. Vi sitter och pratar och helt appropå ingenting annat så nämner han mitt ex. Kanske inte så konstigt, men hans reaktion på det jag säger då känns ju lite värre. Jag säger då att jag inte har pratat med honom sen jag fick reda på att han har varit otrogen mot mig. Och lillebrodern har då mage att säga att han inte var otrogen, och förklaringen är då att vi var ju faktiskt hundra mil ifrån varandra. Ursäkta mig? Vad har jag missat här?

Om du har en pojkvän/flickvän som du påstår dig älska, är det då inte otrohet om du knullar någon annan, oavsett var din pojkvän/flickvän nu befinner sig? Eller har jag fel?

Sen att jag alltid brukar säga som så att du är inte otrogen om du befinner dig  i ett annat riksnummerområde, eller om du har trekant då dom tar ut varandra eller massa andra dumma bortförklaringar. Det är en helt annan femma, för jag är fanimej inte seriös när ja säger så. FFS! Argh. Orka idioter, orka karlar, orka..


Tråkigt bara att denna lillebror som jag såg som en kompis till mig, visste om alltihopa hela tiden. Så jävla trist..

Men ni andra vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback