Grymhet

ihopljuget 2007-10-21
Läste precis en berättelse om John Hron, en pojke som blev så grymt misshandlad till döds när han bara var 14 år gammal.
läsa?

Okej, historien kanske inte är sann.. Vad vet jag? Men oavsett om denna är sann eller inte, så är detta något som händer varje dag, varje timme, vajre minut. Kanske inte lika grymt alla gånger, men vissa gånger är det nog värre.

Jag gråter inte allt för ofta, men nu grinar jag. För jag får ont i hela min kropp när jag ser hur unga människor, eller människor över huvudtaget, kan bete sig så här mot andra individer. Tänka bara gatuvåldet nu, som debatteras så hårt, eller stureplansprofilerna. Det är sjukt. Va fan lever vi i för värld egentligen?

Värld och värld. Jag och Johanna har haft en redigt rolig diskussion om just detta ord. Värld. "En helt ny värld, en plats där ingen visste fanns.."

De så kul att ligga vaken halva nätterna med en halvfull Johanna och prata Analsex, killar, politik, världar, problem osv osv. När blir vårt efterlängtade pyjamasparty flickor? Jag och Johanna har ju det varenda kväll. Men Emmisen saknas ju dåååååå

Jaja, fuck this. ska nog lägga  mig i sängen och glo på film, har ju lovat Martin at ja ska se filmerna jag fick av honom.. Vilket jag inte har orkat.. men men. Fuck that-.

Ni vet att ni fucking loooooves me :D

Och förresten, Määäääry, Hälsa Åre från Åres drottning. Me saknar..

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll
Du är? Anonym

jag vill oxå va med ju:(

2007-10-23 @ 22:48:23

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback