Geten ska döö!

ihopljuget 2007-10-14
Ja, jag erkänner, jag är ett stort fan av tecknade disneyfilmer. Inte bara det, utan egentligen alla totalt meningslösa filmer, barn filmer, svenska fjortisfilmer osv osv.  Men nu slutar vi prata tråk och bråk språk.. :P


Haha. Jag har som vanligt gått och blivit kär. Nej kär är inte rätt ord, besatt är nog snarare det ordet som skall användas för att förklara mitt tillstånd. Jag säger ofta att jag har blivit kär, men nej, där hade jag fel. Men iaf. han som är offer för min nuvarande besatthet är rätt söt iaf. Hahaha

Jaja. Långa dagar på jobbet, ändå flyter veckorna på väldans snabbt. Kan ni tänka er, Söndag igen. Helt jävla fantastiskt.

I veckan har det hänt grejer ska jag säga er. Onsdagen, det man kommer ihåg vill säga var fantastiskt. Som Johanna sade en gång häromdagen. Top tre på Sivans, utan tvekan. :D
Men Sivans var ju inte den enda höjdpunkten under osndagen. Jag och Kheder var ju ute i Bergsnäs och.. *trumvirvel* kollade på min nya lgh! Den var så fiiin. Och första december är den min, min och bara min. :D

Kan inte fatta att jag, Sanna Olsson ska bosätta mig i Växjö. IGEN!

I torsdags så jobbade man bara några timmar, och tur var väl dety. Onsdagen och Sivans var galet. Trillade in hos Emma och Kheder framåt nio på torsdagsmorgonen, full som ett ägg. Men ja, massmördare är tydligen min nya fetisch.. Eller nått
Sen hem för att försöka vila upp sig innan man skulle på Mary Kay kalas hos Annisen. Vilket i sig var väldans trevligt. Tack Anna.

Men iaf. Som sagt, söndag idag, vilket innebär att jag inte har ett vettigt jota på heeeela dagen. Sov till två, glassade sen runt på Campus i min ensamhet, och med min fula rosa ryggsäck på ryggen i nån timma, innan jag drog vidare till stan. Sen sattes jag i en bil med Johanna, och landade efter ett tag i Linneryd, där det var dags för mig att byta. Lilla Mammsen kom så snällt och hämtade mig. Sedan idag har man inte gjort mycket annat än att dagdrömma om mitt nya offer, glo på film, äta mammas mat, och bara njuta av tillvaron, och några få lediga timmar. Helt fantastiskt. Meeen är man arbetsnarkoman, ja då är man faktiskt det. :p Haha

Trött i ögat är jag, så detta får vara slutorden på denna veckas uppdatering av denna förbenade blogg. Ska ta med mig pärlan in till stan någon dag och få henne lagad. Saknar min lilla laptop.
Hualigen

Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback