vad ska man med en mobil till

ihopljuget 2007-11-11
när man tar år och dar på sig att svara på sms? Ja, jag undrar då det.

Ännu en söndagkväll då man sitter hemma, svullar snacks och cola, och mest troligt sätter på en film..
Rätt skönt att bara ta det lugnt och inte göra så mycket.

Men denna söndagskvällen skulle jag ju ägna mig åt en date egentligen, som han så vackert kallade det. Haha. Inte ens jag sa att det var en date, utan det var han. HA!
Mysigt värre.
Men dessa 25-åriga pojkar är fan inte mycket att hänga i julgranen ska jag säga er.. Usch ne.

Bättre med 17 åringar, dom kan man iaf kontrollera.. hahaha

ne, dags för ännu en disney film.

Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback