Underbara åre

ihopljuget 2007-11-26
Mina söta små klasskamrater. Studenten 06 gick inte va för hackor ska jag säga er. Eller tiden mellan september 03 till maj 06 var inte för dålig den heller. Vilka stunder vi har haft tillsammans. Herrejistanes..

Saknar Åre mer och mer för varje dag som går. Speciellt när man hela tiden påminns om tiden. Folk bokar skidresor dit, första snön faller, gamla chefer hör av sig och vill ha tillbaka en..

Vecka sju kommer jag upp och gör byn osäker igen. Bäst att låsa in er mina kära vänner om ni inte vill råka ut för ett gäng bönder från Småland. Småländskan är bonnigare, och bredare än vanligt, humöret är på topp, skidorna är vallade (?) och längtan efter Sveriges bästa ställe är enorm.  saknar Åre, och alla roliga stunder man ändå har haft  i byn. Saknar mina underbara vänner, och min underbara hrfamilj.
Förövrigt så ska jag boka in ett bord på Runt Knuten, så jag får i mig lite redig middag, som på den gamla goda tiden. Mat Mat Mat.

Finns inga ord som egentligen kan beskriva hur mycket jag verkligen älskar den byn. Och saknar, och längtar.
Åre kommer alltid, oavsett vad som händer och sker, ha en stor plats i mitt hjärta. Kommer alltid att vara en av de bästa platserna i världen. Alltid..

Och ni mina underbara vänner i Hr familjen. Vad gör ni? Vart håller ni hus? Och framförallt, mår ni bra? Saknar er, och hoppas att någon med lite mer ork i rkoppen, och lite bättre pli på sig själv än vad jag har kanske har lust att styra upp en återförening snart.. Känns som om det är dags snart..
Saknar er, i mina tankar alltid..

Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback