Töntjävel

ihopljuget 2007-11-29
De är vad dom är dom där förbannade karlarna är..

Nu har vi korkat upp vinet här hemma hos Johanna. Det blir mys och mys ikväll. Johanna är ledig imorgon, så vi har hela natten på oss att snacka skit om karlar, jobb och överklassbrudar.. Vi ska plocka fram lite chibba nu me.

Och vet ni vad som är det bästa ever. Johanna och Emma har köpt världens finaste present till mig. En svampbob fyrkant chokladkalender. Det är så jävla det bästa jag fått på länge. För då har jag ju inte fått till det heller..

På måndag får jag kanske träffa den äkta svampbobfyrkant me. Jag, Johan, Winnerbäck och Svampbob fyrkant. Hahaha..
image55


Och förresten. Varför hör han av sig när jag hade gett mig fan på att han inte skulle göra det? Dumma karljävel..


Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll
Du är? Petra

Jag har gjort ett eget barbamama halsband ikväll! Titta in och säg vad du tycker. :D


Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback