Määääry

ihopljuget 2007-11-30
Märy min lilla dalpingla. Va fan i helvete sysslar du med? Hur kan du må bra av att vara i Åre när jag inte är där? Vavavavava!!??  Vad menar du med det?

Faan personalansvarig på Sibylla är ju inte illa pinkat för en sån som du ju. :P

Du ska veta Määry, att snart är inte Åre som det brukar vara. För vecka sju kommer jag fanimej upp. Då ska jag äta gratis på Sibylla i en hel vecka, och det finns inget som kan stoppa mig. Det är nästan tom så att jag borde få gå in och göra min egna burgare. FFS!!

Ser att det har snöat en massa. Ja, snö här nere i de småländska skogarna är väldigt ovanligt, och tom fridlyst om jag inte minns helt fel. :P Men ni där uppe i Norrland har tur ni. Jajemen, det ska ja säga er att ni har. Riktigt jävla förbannat avis är ja. Jaja, man kan ju inte få allt här i världen. Jag blev snygg, och ni fick snö.. :P
Men på tal om snygg, vem fan ere som e snyggast på Sibylla i år, nu när varken jag eller Tobbe är kvar.. För han e inte kvar va? Men nog talat om honom.

Vecka sju som sagt, då blir det fest. Det ska jag säga dig. Fest med stora bokstäver. Vi hyr stuga i Fjällbyn så där kommer det vara kalas dygnet runt, jajemen, det kommer det. Fast inte när vi ska ut å göra backarna osäkra. Jorå så att, jorå..

Men Määry. Hälsa alla så hjärtligt från mig, saknar er alla tokmycket. Är nästan så att jag ångrar att jag inte körde ännu en säsong. Dom ville ju ha mig på Grappa, ringde tom och bad mig. Men livet här nere rullar på som det ska ändå, ska ja säga dig.

Men nog talat om detta.
Ett helt inlägg tillägnat till dig lilla dalkullan, inte dåligt du. Men lova att du hälsar alla. LOVA!! Och de e lia bra att ni förbereder er redan nu, och gör er redo för när eliten från Småland invaderar den jämtländska byn.

Ladda upp med många Petter, för du vet att de e de jag vill ha!!

Syns snart!

Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll
Du är? Anonym

Haha Sänny, du är såå rolig. Ett helt blogg inlägg, endast till mig. Tack å tack ( på värmlänska) haha. Jag prata precis med chiiiifen, om att du ville ha grtis mat en vecka "aah då får hon jobba ihop det" haha :) du är såå saknad här. Jenz har blivit en riktig bitter fitta, han bara gnäller och tror att han är kung. Usch ja. Snyggast på sibylla, det är ju jag, så har det väl alltid varit? Ja tobbe har slutat här ja. Han sprutar snö hela nätterna.


Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback