Liiite snyggare, lite bättre..

ihopljuget 2007-11-25
Han är rätt söt. Faktiskt. Det är något med honom som gör att jag fastnar. Vad det är kan jag inte riktigt sätta fingret på.. Den lite för stora näsan kanske? Det lite för sliskiga håret? Hålet i örat som han har töjt, och tydligen vägrar att stoppa in en piercing i? Hans oförmåga att vara social vid nyktert tillstånd? Att han är så himla duktig på att aldrig svara på sms? Hans dåliga smak vad gäller musik (trance)?
Ne, jag vet faktiskt inte riktigt vad det kan vara..

Det är ju halt jävla sinnessjukt. men nog talat om det..

Det är söndag och jag ska sova.

God natt

Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback