kåt på piercings

ihopljuget 2007-11-26
jag har fastnat.. För piercings. Det är fanimej sjukt hett. Seriöst.. Så kontentan av det hela, din lilla pojkusling är att det är dags för dig att stoppa in allt igen.. :P

Kommer även, när jag får tid, att själv gå ner till en sådan dära studio och fixa min tatoo.. måste bara hitta någon jag gillar.. Kroppsutsmyckning är fanimej det läckraste som finns. Sådetså..

Faaaan, jag är ju besatt, ännu en gång.. Undrar hur lång tid det ska ta innan denna besatthert försvinner..
ARGH!!

Måste få träffa dig, på riktigt snart, annars vetefan vad ja ska ta vägen... Argh!!

Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll
Du är? Alex #

Piercingar, muskler, tatueringar och cigaretter - dem accesoarerna är helt

Du är? Alex #

MEN... va dumt, sista delen av min kommentar togs bort :( *ledsen i ögat*
"är helt klart inte fel/helt o hållet sexy" eller ngt sånt ska det stå iaf!

peace

2007-11-27 @ 23:27:21
URL: http://biflatan.blogg.se

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback