Jag vill också..

ihopljuget 2007-11-19
Jag vill också ha någon att ringa till på kvällarna, och prata i telefon med tills man somnar. Jag vill också ha någon att längta efter så fort dörren har stängts och han är borta. Jag vill också ha någon att mysa med en söndagskväll framför tv:n. Jag vill också ha någon att titta på när han har somnat innan mig. Jag vill också få en godnatt puss. Jag vill också höra någon säga hur mycket dom älskar mig. Jag vill också kunna ta söta bilder på oss när vi pussas och lägga upp på facebook. Jag vill också ha en någon som jag kan skämma bort med presenter och frukost på sängen. Jag vill också ha någon som skickar ett sms bara för att. Jag vill också ha någon som vill ligga i sängen med mig en hel dag. jag vill också ha någon som skämmer bort mig med presenter och frukost på sängen. Jag vill också ha någon som köper hem gottis på väg hem från jobbet.
Jag vill också ha en pojkvän.

ni vet inte hur bra ni har det där ute ni små upptagna otroligt nykära och lyckliga människor. I fucking hate you!

ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll
Du är? Anonym

inte för att jag kanske är nykär, men do u hate me?:( :P


Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback