Jag älskar parlamentet

ihopljuget 2007-11-04
Jag känner en sådan djup kärlek för parlamentet och Johan Glans speciellt, så jag är sugen på attsrpringa runt i bara trosorna, sätta på en lampskärm på huvet och skrika att jag är en kantarell. Så mycket älskar jag dig Johan Glans..

Det blev ingen film, inte än, de e ju parlamentet på tv. Gud vad jag älskar scenska komiker. Dom är ju helt jävla fantastiska.
Johan Glans, Magnus Betnér, Björn Gustavsson.. Männen i mitt liv. Dom vet precis hur dom ska få mig att le en dålig dag.. Dom kan få mig att skratta när jag är som mest nere. Jag blir varm i hjärtat av deras röster. Och nu är pausen slut.


Ni vet att ni älskar mig

Ni vet att ni älskar mig


Gnäll
Du är? Lillen

Hoppar du över lampskärmen och skrikandet så skulle jag kunna tänka mig ha dig här ett tag lillan ;D hahaha

2007-11-05 @ 12:50:00
Du är? Lillen

Hahaha, vadå hade min chans i sommras. Du som inte tog dina chanser..eller ja..vi va nog för fulla hela tiden ändå ;)

Och det finns inga dirty details över nätet det får du ringa eller ta på msn(jajaja, jag vet att det är över nätet men tjafsa inte jag är trött xD)
Kram på dig lillan

2007-11-06 @ 02:42:49

Säg vad du vill:

Och du är?
Slippa fylla i allt nästa gång?

Såndär mejladress:

Din blogg, tack:

Gnället i skrift:

Trackback